januar 2018

Et indblik i PIIs marketingdirektør Guy Ullmanns verden ...

Åh, og nyheder om hvert udgave af PII !!

Guy's WCU

Hej og velkommen til min første WCU af 2018!

Jeg håber, at du har haft en positiv start til det nye år, som tilfældigt er hundens år, og jeg overvejer i øjeblikket at tilføje en af ​​disse fluffy monstre til Ullmann husstanden (det skal købe mig lidt mere tid før rugrats sikkert !?) Eventuelle visdomsord fra erfaring med at eje en husky mere end velkommen!

At Husky eller ikke at husky?

Det ser ud til, at verden er gået indholdet vildt - på flere måder end en ...

Vi modtager flere og flere PR hver uge, det er næsten et fuldtidsjob, der bare siverer groft fra det glatte, endsige besvarelse, redigering og upload til hjemmesiden, sociale medier og nyhedsbreve eller udgivelse i magasinet. Men her er hvad jeg ikke forstår:

Som leverandør eller agentur betaler dine kunder dig for dine produkter og tjenester.

Hvis du skriver PR, investerer du tid, indsats og penge til at skrive det, som du derefter sender til et omhyggeligt udvalgt antal medier, der passer godt til din virksomhed.

Som medier sikrer vores produkt og service, at din PR ses og læses af så mange relevante personer som muligt. Og som dette vores produkt, laver vi et gebyr for det, giver mening, right? Åbenbart ikke....

Så jeg vil gerne vide, hvorfor i dagens verden, nogle virksomheder har en politik at ikke betale, eller forlade ingen budget til at fremme PR? Det er helt vanvittigt, eller er det tilfældet, at de ikke har stor tillid til deres PR, så det vil ikke tage det op med et budget, hvorfor sendes det i første omgang?

Jeg har en række grudder om branchen, men det skal være lige deroppe ("Pop up" -medier, der har eksisteret i 5-minutter, der hævder at have 100k + email-abonnenter, er også meget tætte, men jeg er sikker på at du ikke er gullible nok til at tro på dette !?).

Vi er mere end glade for at arbejde sammen med virksomheder om årlige kampagner, der omfatter PR-fremme som en del af kampagnen, men de, der ikke har nogen mening om at støtte medier, burde virkelig finde en anden kilde til at fremme gennem, da dette sikkert ikke kan fortsætte - eller en af En velrenommeret magasin, som den seneste lukning af faste stoffer og bulk, vil være uundgåelig.

PII har altid haft til formål at levere kvalitetsredaktionelt indhold uden presset til at placere reklame langs siden, men da flere og flere virksomheder lykkeligt giver redaktionelle uden reklamebistand, er det måske tid til magasiner at begynde at oplade for redaktionelt?

Noget i branchen er nødt til at ændre sig.


Hvad kommer op i januar-udgaven af ​​PII

I vores første udgave af 2018 har vi den første af 3 Solids Handling & Processing Supplements, den første af 3 BPMA nyhedsbreve og vores sædvanlige udvalg af aktuelle og interessante feature artikler, der går ud til vores 8,500 læsere og 15,000 email abonnenter.

  1. Robotics - Løsning af britisk produktivitetsforskel med robotik
  2. Tilstand Vedligeholdelse - Beregn omkostningerne ved virksomheden, hvis dit udstyr fejler?
  3. Pumper & Pumping - Hold kontrol over dosering med pc-pumper
  4. Sundhed - Vær opmærksom på metalforurening risici
  5. Robotics - Robots udvikling: Mød din nye kollega
  6. Digital twinning - Digitalisering af fremstillingssektoren
  7. Cyber ​​Security - Er producenterne klar til Ransomware?â € <

* Specials

PI synspunkter - Hver udgave Phil vil vælge sin yndlingssynspunktsartikel, dette problem vil være: Betydningen af ​​'gode data', når du afstemmer PID-loops

Solids Handling & Processing Supplement - Inklusive 3 funktioner

BPMA Nyheder

Læs PII

PII November 2017

2018 Media Brochure

PII 2018 Mediebrochure

FREMRAG NU

advertorial = £ 95

Displayannoncering:

Fuld side: £ 750

Halv side: £ 520

Kvartalsside: £ 260

ALLE bestillinger omfatter et GRATIS 200 ord 'Annoncerede'

Husk, at PII er større end A4!

Sidste reservationsdato: Februar 2nd

  • Dette felt er til validering og bør overlades uændret.

PII Greatest Hits

PII Greatest Hits

Jeg har igen opført de mest populære 10 artikler på vores hjemmeside siden min sidste WCU tilbage i oktober med en interessant vinder ;-)

Nå, det er en første, og jeg må indrømme, lidt overraskende, faktisk er jeg temmelig fortryllet af reaktionen min artikel om billeder til PR og hjemmesider har skabt - 6,000 + visninger, i kun 5 uger!

Det tog ganske vist tid til at forberede, herunder downloading og læring redigeringssoftware, jeg aldrig har brugt før, men det var virkelig hurtigt og enkelt og hjalp med at gøre mig opmærksom på billedredigering.

Tak til alle, der delte posten og dem, der faldt mig en hurtig email om det - mest værdsat. Og ja jeg er tilgængelig for lignende artikler ;-)

Hvad er også interessant at se på toppen 10, 4 poster er fra vores Udsigtsafsnit - Damien skaber helt sikkert en god reaktion, hans seneste indlæg har 52 aktier og tæller. Hvorfor ikke dele noget af din viden og erfaring også?

Som altid domineres top 10 også af vores Premium PR-medlemmer, som helt sikkert sætter pris på god PR-eksponering ;-)

Du kan se vores PR medlemskab her

Mig øverst!

Mig øverst! :)


Faking det, indtil du gør det

Med hensyn til Pop Up-medier fandt jeg denne historie om, hvordan en falsk restaurant blev Londons nr. 1 restaurant på Tripadvisor absolut strålende. Det viser, hvordan en svag verden vi lever i nu, hvor falske anmeldelser (eller læsernes tal) fører vejen. Måske er det et vågne opkald?


Shy &amp; pensionering, klog eller fed ... du bestemmer!

På grund af den populære efterspørgsel har vi udvidet vores kombinerede pakkeforfremmelse, som tilbyder eksponering på tværs af vores mest populære tjenester på tværs af vores hjemmeside, nyhedsbrev og sociale kanaler. Læs mere her


Ezine serien

Der er stadig tid til at booke ind i vores første Ezine, fokuseret udelukkende o Process Measurement & Instrumentation.

Du kan se en mockup nedenfor og fulde detaljer her


Så en temmelig fejlagtig start på det nye år, og uden tvivl et par fjer rystede, men forhåbentlig også nogle få holdningsændringer - vi lever i håb!

Tak fordi du tager dig tid til at læse dette, og hvis du har kommentarer, send mig en mail.

Alle de bedste,

Guy

Process Industry Informer udgives 6 gange om året og læses af ledelsen / Senior engineering teams ansvarlig for udvikling, vedligeholdelse og indkøb for deres særlige etablering i hele Food & Beverage, Chemicals, Pharmaceuticals, Papir & Pulp, Power Generation, Water, Plast & Gummi, Glas / Keramik / Cement, Metaller osv. Industrier.

Vi sender 8,500 fysiske kopier i hele Storbritannien og Irland og sender vores digitale version til en ekstra 15,000. Alle seneste spørgsmål er også tilgængelige på vores hjemmeside

Tel: + 44 1428 751188

E-mail: jeg[Email protected]

Følg os