← Tilbage til ventiler og aktuatorer kategori

Den funktion Low Blokering Ventiler

ako ventiler logo

Lav blokering ventiler af knivspids luk-typen består af en meget enkelt design, der giver høj pålidelighed i en bred vifte af applikationer på tværs af mange brancher.

Det fleksible rør indlejret inden i huset af ventilen gør det muligt at opnå den klemme mekanisme, som hjælper med at styre strømmen af ​​medier mekanisk eller gennem ydre tryk. Lave blokerende ventiler er kendt for deres høje alsidighed, fuld boring design, og lav vedligeholdelse og foretrækkes frem for andre typer ventiler, såsom butterfly, gate, ball, og flere andre.

Lav Blokering Ventiler i Operation

Det vigtigste arbejdselement i disse lavt tilstoppningsventiler er en elastomermuffe eller -rør, også kendt som en klemventil, der presses i midtersektionen gennem mekanisk kraft eller væsketryk for at forhindre mediernes strømningsbane. Den fuldstændige lukning af strømningsbanen opnås, når rør- eller muffevæggene er fuldstændigt klæbet sammen.

lave ventiler blokerende

Disse ventiler kan anvendes til og fra funktion samt drosling, som henviser til den delvise lukning af strømningsvejen at opnå en specifik strømningshastighed og tryk. Det maksimale driftstryk, der er blevet fundet ideel til knivspids ventiler til en længere levetid er mellem 3 og 40 Bar. Det effektive drosling er for det meste mellem 95 procent og 10 procent af strømmen systemets kapacitet. opnås den optimale flowkontrol på 50 procent af slagtilfælde. Dette skyldes, at modstandskraft af foringen og glatte vægge ikke oplever et betydeligt trykfald, indtil den halve slag punkt.

Klemmekanismen i en lavblokerende klemventil kan let betjenes gennem en skruemekanisme, hvor røret klemmes fra kun den ene side. Det kan også betjenes ved hjælp af differentiel skruestyring, hvor to klemme mekanismer arbejder samtidigt i lodret modstand.

For yderligere information, herunder casestudier og referencer og ansøgningsdetaljer, besøg venligst lave ventiler blokerende.

AKO UK Ltd

Relaterede nyheder

Giv en kommentar

Din e-mail adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret *

Dette websted bruger Akismet til at reducere spam. Lær, hvordan dine kommentardata behandles.