November 2018

Et indblik i PIIs marketingdirektør Guy Ullmanns verden ...

Åh, og nyheder om hvert udgave af PII !!

Guy's WCU

Velkommen til min November WCU!

Jeg vil ikke lyve, det har været en udfordrende måned. Vi blev ramt af nogle temmelig forfærdelige nyheder om min svoger, som er en familiedrevet virksomhed, har taget fokus væk fra sporet lidt. Det kommer lige som de havde flyttet til det vestlige land for at starte et nyt liv med nye job. Livet kan virkelig sparke dig i kuglerne nogle gange.

Men arbejdet skal fortsætte, og her er jeg med min sidste WCU af året.

På en mere munter note, forud for denne nyhed, fejrede vi Robis 40th, som var en ganske begivenhed ...

Jeg vågnede hende tidligt fredag ​​formiddag med en tidlig gave (nej ikke det!) Forklarer at hun ville have brug for det til weekenden.

Hun var temmelig forvirret: "Min fødselsdag er først i tirsdag?"Sagde hun sløret øjet.

Selvfølgelig som med de fleste kvinder vidste hun, hvad der var før unwrapping - et par bjergvandrestøvler. (Måske var det forbløffende blik på hendes ansigt faktisk en skuffelse for den meget uromantiske gave !?)

Jeg forklarede derefter, at hun skulle begynde at pakke, og hun kunne få brug for hendes pas, hvilket gjorde hende endnu mere forvirret, da hun måtte gå på arbejde .... eller så tænkte hun;

Jeg havde tidligere arrangeret med hendes to chefer for at have fredag ​​og mandag (Gold star me!)

Så med ingen anelse om, hvor vi skulle hen, forsøgte hun at pakke, hvad hun troede, hun ville have brug for, og off vi jetted.

Vi fløj ind i Rom, hentede lejebilen og kørte nordpå til Umbrien. På dette tidspunkt sagde jeg, at vi boede på en campingplads - som forklarede walking støvlerne.

Da vi kørte gennem grunden for vores destination, så hun et tegn 'Castello"som hun skreg"Slot??? Bor vi i et slot !?"

"Nå siger jeg altid, at du er en fyrsters "(ikke på den måde, hun fortolker det selv!)

Så ja, jeg opdagede en smuk lille middelalderlig borg, Petroia, sat på toppen af ​​en bakke mellem Perugia og Gubbio, omgivelserne og visningerne var forbløffende.

Petroia

I weekenden spiste vi på deres Michelin-stjerne restaurant, som ærligt var den bedste (og muligvis dyreste!) Måltid jeg nogensinde har haft - selvom klædt i vandreture var ikke, hvordan jeg forestillede mig det! Vi besøgte nogle smukke byer, blev gennemblødt på det højeste menneskeskabte vandfald i verden, og på søndagen trak 2,500m op på et bjerg til en gletsjersø (Lago di Pilato) i nationalparken Monti Sibillini, som var temmelig spektakulær.

Lago di Pilato

Desværre åbnede himlene med kraftig regn søndag aften, hvilket betød min overraskelse, at ridning måtte aflyses, men det betød at vi kunne besøge smukke Perugia, som netop er sket med en chokoladefestival - de må have vidst, at vi kom!

Robi insisterede også på, at vi fik ballonhatte - det udseende vi fik, mens vi gik gennem tolden ....! Hun er virkelig den yngste 40-årige, jeg ved!

Så ikke ligefrem den afslappende weekend, hun havde forestillet sig, men forhåbentlig vil hun aldrig glemme :)

(Og bare så du ved, hun havde en girly spa weekend bestilt den følgende uge, så det var ikke så slemt!)

Så tilbage til arbejde og vores Nov / Dec problem ....

Hvis du læser dette og ikke har reserveret i år, er der noget mad til tanke ...

Et magasin er kun så godt som dets a) indhold og b) læserskare.

Phil sikrer, at vi har bedre redaktionelt indhold end nogen af ​​vores konkurrenter. Det er faktisk ikke ualmindeligt at se funktioner, han er vendt væk på grund af manglen på kvalitet i andre magasiner! Som de siger Indholdet er konge

Og for vores læsere lægger jeg meget opmærksomhed på dette for at sikre, at vi kun sender magasinet til højkvalitetslæsere - det koster jo os penge, og jeg vil sørge for, at kun ingeniører / ledere / direktører / konsulenter mv. læs vores magasin - til vores annoncører nyder godt af det.

I modsætning til mange af vores konkurrenter tilføjer vi ikke marketingpersoner til cirkulationen (kun til vores kontormarkedsføring). Dette sikrer, at så mange læsere får bladet som muligt.

Hvis du modtager et blad i sin polyemballage, betyder det, at du har en mailcirkulation - sammen med andre andre marketingfolk, hvoraf de fleste kun har interesse for dine produkter og tjenester ud fra et konkurrencedygtigt perspektiv.

Vi investerer i vores eget internt kredsløbs management team, der garanterer, at det forbliver så sundt som muligt og har et stærkt voksende europæisk digitalt læserskab, hvilket har været et stort fokus for os i år.

Amen.


Hvad kommer op i december-udgaven af ​​PII

  1. Find værdi i flydende affaldsstrømme
  2. Generering af off-grid energi
  3. At forhindre vedligeholdelsesforhold som vinteren kommer til at ringe
  4. Optimering af genvindingsaffald
  5. Eliminering af smøremiddelforurening fra maskiner til fødevareforarbejdning
  6. Reducere energiforbruget ved hjælp af dataanalyse
  7. Solids håndtering og forarbejdning

Læs PII

Oktober nummer 2018

2019 Editorial Schedule

PIO-2019-redaktionelt-tidsplan

FREMRAG NU

Kontakt os for et tilbud for annoncer og reklame

Sidste reservationsdato: November 30th

  • Dette felt er til validering og bør overlades uændret.

2019 Media Brochure Update

Vi afslutter bare vores 2019 Media Brochure, der sker et par ændringer i næste år og en eller to nye ting, vi gerne vil tilføje, men nogle af disse må muligvis blive annonceret i løbet af året - selvfølgelig holder dig opdateret!


Så en relativt hurtig (ish) en fra mig dette problem, vil jeg være i kontakt igen næste uge med vores Media Brochure!

For alle booking henvendelser slip mig en linje på [Email protected] eller + 44 1428 751188.

Alle de bedste,

Guy

Process Industry Informer udgives 6 gange om året og læses af ledelsen / Senior engineering teams ansvarlig for udvikling, vedligeholdelse og indkøb for deres særlige etablering i hele Food & Beverage, Chemicals, Pharmaceuticals, Papir & Pulp, Power Generation, Water, Plast & Gummi, Glas / Keramik / Cement, Metaller osv. Industrier.

Vi sender 8,500 fysiske kopier i hele Storbritannien og Irland og sender vores digitale version til en ekstra 12,000. Alle seneste spørgsmål er også tilgængelige på vores hjemmeside

Tel: + 44 1428 751188

E-mail:yourid@yourmail.com jeg[Email protected]

Følg os