juni 2018

Et indblik i PIIs marketingdirektør Guy Ullmanns verden ...

Åh, og nyheder om hvert udgave af PII !!

Guy's WCU

Velkommen til min juni WCU!

Det har været en ret stenvej for mig i løbet af de sidste par måneder. Efter 5 år sammen har Talita og jeg gået vores separate måder, hvilket også betyder, at vi nu har en helt ny designer hos PII - og jeg vil gerne benytte lejligheden til at byde Milana velkommen til vores team. Hun er meget erfaren i mange aspekter af design, og vi er utrolig spændte på at arbejde sammen med hende.
Hvis du har nogen designanmodninger som print, webdesign, rich media, logo, interaktivt applikationsdesign mm, så kontakt venligst.

Så ja, efter 5 ildige år, (forventes med en 1 / 2 brasiliansk 1 / 2 italiensk dame!) Det var ikke meningen at være. Jeg har ingen beklagelse og nogle utrolige minder, men det er sjovt, hvordan tingene i livet trækker ud, som jeg siden har mødt en temmelig fantastisk ny dame, Robi, og de tidlige tegn er, at jeg er temmelig smittet :)

Min nye dame, Robi!
Min søsters fødselsdagskort til mig

Min søster synes hun er sjov (Sandsynligvis bedst ikke at gentage, hvad hun skrev inde!)

38 og tæller ....

Vi har netop haft min yndlings bankferie af året, da den er ret bekvemt sammenfaldende med min fødselsdag! Velsignet med godt vejr og endnu bedre firma, jeg ramte de svimlende højder af 38 føler mig meget positivt og spændt over dette næste kapitel i mit liv. Selv om dagen startede temmelig underholdende, da jeg modtog 2 opkald fra Ullmann Senior. Den første, som altid, for at diskutere arbejdet, uden at nævne fødselsdags ønsker, det andet et par minutter senere, som jeg antog ville være ham groveling, men nej, det var at diskutere mere arbejde! Bless den gamle bugger, da han til sidst indså, at han var meget undskyldende!

PII er selvfølgelig en stor del af dette kapitel, og jeg vil gerne takke de af jer, der fortsat støtter og stoler på os, især i betragtning af den konkurrencedygtige industri, vi er i nu, og mængden af ​​fuldstændig affald der er derude, dræber det .

GDPR en stor opstyr om ingenting?

Selvfølgelig er GDPR nu i kraft, og kigger på fanebladet Kampagner i min indbakke, det har ikke gjort den mindste smule forskel! Vil jeg rapportere nogen af ​​disse afsendere? - Kun hvis jeg vælger, og de fortsætter med at sende mig e-mails, ellers fortsætter livet, og der er langt vigtigere ting at fokusere på!

Jeg tror, ​​det er virkelig gearet mere mod B2C end B2B, og der er stadig stor forvirring, som efter min mening har ført til meget overreaktion. Faktisk er vores dejlige agenter, vi arbejder med (Tak Sarah!) Bragt en artikel om Guardian under vores opmærksomhed med titlen: De fleste GDPR e-mails er unødvendige og nogle illegale, siger eksperter, det giver en meget interessant læsning, men jeg antager, at tiden vil fortælle ...

Men fortsæt med at sende Phil din PR ([Email protected]), som vil blive modtaget taknemmeligt (sammen med en PO!), og jeg vil fortsætte med at sende min WCU, særlige kampagner eller nye tjenester, vi introducerer - hvoraf der tales, læs nedenfor for detaljer om hvordan du kan prøve en ny tjeneste vi introducerer.

Tilbage til erhvervslivet, selvom vi nu færdiggør vores juni-udgave, og her er 'Hvad kommer op' .....


Hvad kommer op i juni udgave af PII

  1. Kompressorer - Har de stadig brug for rutinemæssig vedligeholdelse?
  2. Valg af det rigtige lejemateriale - Hvordan forskellige materialer kan påvirke lejernes ydeevne
  3. Forbedring af spildevandsmåling - Reduktion af risikoen for overskydende udledninger ved anvendelse af elektromagnetiske flowmålere
  4. Analytics - Self Service Predictive Analytics
  5. vandkilder - Alternative vandkilder til mad og drikkeproduktion
  6. Selvdrevne trådløse sensorer - Procesovervågning eller tilstandsbaseret vedligeholdelse
  7. Effluentbehandling og energi - En kamp lavet i himlen?

+ BPMA News (British Pump Manufacturers Association)

+ SHAPA Supplement (Solids Handling & Processing Association)

Læs PII

PII April 2018 Front Cover

2018 Media Brochure

Medie Brochure Cover

FREMRAG NU

Kontakt os for et tilbud for annoncer og reklame

Sidste reservationsdato: juni 12

  • Dette felt er til validering og bør overlades uændret.

PII Greatest Hits

PII Greatest Hits

Her er de øverste 10 mest læste artikler på vores hjemmeside, siden min sidste WCU tilbage i marts, gætte hvem der er øverst?

Broken rekordtid igen ... 8 / 10 har et digitalt medlemskab, den anden 2 er fra vores Synspunkter afsnit. Hvis du sender almindelig PR f.eks. X 6 om året, hvorfor ikke give din PR den eksponering, den fortjener? Tag et kig på her eller se videoen nedenfor:

Yup, mig top igen og det forbløffer mig ...
Hvad jeg virkelig ikke forstår er, at flere og flere virksomheder siger "ingen budget" for at fremme deres "tilsyneladende ikke vigtigt nok til at betale for det"PR, men vi tilbyder en tjeneste, der er bevist at skabe social media engagement, genererer tusindvis af visninger og forbedrer dine personlige og erhvervsmæssige profiler, som er helt gratis, men 99.9% af jer har ikke udnyttet dette, jeg spekulerer virkelig på, hvad medier skal gøre !? Læs mere her


Vil du gerne være vores marsvin?

Vil du gerne være vores cavia?

Vi undersøger for tiden en ny tjeneste, som vi vil introducere meget snart. Det er meget forskelligt fra alt, hvad vi har gjort før og tidligt feedback og resultaterne har været yderst positive.

Inden vi officielt starter tjenesten, leder vi efter yderligere 5-6-virksomheder til at deltage på prøveversion.
Hvis du ønsker at forbedre din SEO så er det helt sikkert for dig.
BEMÆRK VENLIGST prøven er betalt for, men i en væsentligt reduceret sats i forhold til hvad det vil være en gang det er live.

Hvis du er interesseret i at deltage drop mig en linje.

Linkedin Engagement

Phils Linkedin Engagement

Ovenstående er et skærmbillede fra et indlæg Phil (vores redaktør) delt på hans Linkedin-profil. Det beskriver de bedste virksomheder, der har set det, de bedste jobtitler og deres Geo-placering.

Phil gør et punkt for at forbinde med alle læsere på Linkedin og har opbygget næsten 5,500 højkvalitetsforbindelser - som du tydeligvis kan se i engagementstallene.

For vores Premium medlemmer er dette alle en del af tjenesten og en af ​​mange funktioner, som du kan se her

Vi kan også køre skræddersyede kampagner for at skabe så meget engagement som muligt - komme i kontakt at finde ud af hvordan.


Så, a frisk start for mig, a frisk nyt udseende til vores magasin (som jeg allerede har set et eksempel på de nye BPMA nyheder og det ser fantastisk ud), og jeg håber virkelig, at du vil placere din frisk Ny reklame eller nyhedshistorie i dette nummer!

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Alle de bedste,

Guy

Process Industry Informer udgives 6 gange om året og læses af ledelsen / Senior engineering teams ansvarlig for udvikling, vedligeholdelse og indkøb for deres særlige etablering i hele Food & Beverage, Chemicals, Pharmaceuticals, Papir & Pulp, Power Generation, Water, Plast & Gummi, Glas / Keramik / Cement, Metaller osv. Industrier.

Vi sender 8,500 fysiske kopier i hele Storbritannien og Irland og sender vores digitale version til en ekstra 12,000. Alle seneste spørgsmål er også tilgængelige på vores hjemmeside

Tel: + 44 1428 751188

E-mail:yourid@yourmail.com jeg[Email protected]

Følg os