← Tilbage til IT, Management Systems & Software kategori

Moderne samfund tvinger en kultur til at skifte på tværs af kvalitet og compliance

ideagen logo

Kvalitet og Compliance behandles ikke længere som en 'tick-the-box efter tanken', siger branchens ekspert

Moderne samfund resulterer i kvalitet og compliance management ikke længere betragtes som en eftertanke for virksomheder.

Globalisering, konkurrence for valg - kombineret med eksplosionen af ​​sociale medier i det sidste årti - betyder, at virksomhederne skal operere til de højeste standarder under stor kontrol.

Paul Hastings, en kvalitets- og overholdelseskonsulent med softwarefirma Ideagen, er godt rustet til at diskutere de ændringer, der tvinger en kulturel bevægelse på tværs af kvalitet og overholdelse.

Paul, der har over 20 års erfaring og har rådgivet nogle af verdens største virksomheder om kvalitetsstandarder og regulatoriske krav, vil præsentere på det kommende samlede supply chain-topmøde i London i maj om "kvalitet og overensstemmelse i den digitale tidsalder" .

Han mener på grund af udviklingen i det moderne samfund - herunder eksplosionen af ​​sociale medier og generel forbruger og erhvervslivets opmærksomhed - at kvalitet og overholdelse bliver mere omfattende.

Han sagde: "Kvalitet er ved at blive et fokus for det moderne samfund, fordi folk nu er mere bevidste om de valg derude. Hvis du ser tilbage til kvalitet som det var i mange år, var der begrænsede valg - eller begrænset kendskab til valg - og derfor var virksomhederne ikke under så stor konkurrence om markedsandele. For eksempel, hvis du købte en computer, købte du en IBM eller Compaq, eller hvis du vil få læskedrik, købte du en Pepsi eller en Coke.

"Men nu, når du ser på konkurrencen, er der så meget valg og viden for forbrugerne, at enhver virksomhed, der ikke opretholder ensartede kvalitetsniveauer eller fungerer til de rette standarder, vil kæmpe. Det tvinger bogstaveligt talt hver enkelt virksomhed til at gøre tingene bedre for at holde sig foran spillet. Med hensyn til kvalitet og overholdelse tvinger organisationerne til at se på begge områder mere alvorligt, indføre dedikerede software systemer og elektroniske processer til at hjælpe. Det er ikke længere kvalitetsansvarlig eller kvalitetsafdelingens ansvar - det bliver meget mere inklusiv og involverer alle fra C-suite nede. "

Paul tilføjede: "Virksomhederne bliver nødt til at modernisere. De skal blive mere produktive, mere effektive og mere strømlinede og også kunne reagere hurtigere. Det er en god tid for kvalitet og overholdelse inden for det globale forretningsområde. "

Hastings er stærkt involveret i produktions-, produktions- og servicesektoren for Ideagen, et britiskbaseret globalt softwarefirma, der leverer software og tjenester til organisationer, der opererer inden for højt regulerede industrier.

Hastings har gennem en karriere spænder over mere end to årtier - ti med ideagen - strategisk vejledning, rådgivning og træning til nogle af verdens største og mest komplekse organisationer.

Han tilføjede: "Globalisering og virkningen af ​​sociale medier har spillet en stor rolle i at hjælpe kvalitet og overholdelse bliver mere almindeligt.

"Sammenkobling af verden er en stor tendens i alle brancher nu - hver virksomhed har et globalt marked. For eksempel, hvis du kigger på bilindustrien, har Honda, Mitsubishi, BMW og Volkswagon mv. Alle et globalt marked for deres mærke. Kigger på virksomheder som Pepsi og Coca Cola igen, såvel som likeså McVities og Walkers - alle har globale mærker. Hvis deres standarder glider - det kunne være katastrofalt for dem.

"Solid produktivitet og effektivitetsprocesser skal være på plads for at hjælpe disse virksomheder med at styre deres globale operationer, og det er her samfundet spiller sin rolle. Du kan ikke have et globalt brand, der driver forskellige kvalitetsprocesser i Paris, end de gør, for eksempel Sydney. Sociale medier og sammenkobling af den moderne verden betyder, at det simpelthen ikke er muligt nu - undersøgelsen er for meget.

"Folk og virksomheder har nu en forståelse for, at kvalitet og compliance management skal være i spidsen for forretningsstrategi og derfor ansvar for alle. Det kan kun være en god ting for global forretning og til gengæld forbrugeren. "

Det kommende samlede Supply Chain Summit bringer logistikprofessionelle og nøgleindustrien løsningsleverandører sammen. Topmødet består af en-til-en forretningsmøder, interaktive seminarer og netværksmuligheder. Arrangementet finder sted i løbet af to dage på mandag, maj 20th og tirsdag, maj 21st.

I sin præsentation på arrangementet vil hr. Hastings diskutere moderne kvalitets- og compliance management og hvordan man bliver en produktiv og effektiv organisation i den digitale tidsalder.

www.ideagen.com/company/events/total-supply-chain-summit

www.ideagen.com/solutions/quality-management-software

Relaterede nyheder

Giv en kommentar

Dette websted bruger Akismet til at reducere spam. Lær, hvordan dine kommentardata behandles.

Del via
Kopier link